040 42 19 19

Ob delovnikih: od 9h do 18ih

Veseli bomo vašega klica!

Kadarkoli lahko vstopite v stik z nami:
preko kontaktnega obrazca

Za reševanje nujnih primerov izven uradnih ur, nam prosim napišite SMS in odzvali se bomo
kar se da hitro.




ProDomi v Financah

Avtor: Petra Šubic | 14. julij 2009 | 0 komentarjev


Najpodjetniška ideja: Ekipi ProDomi lahko prepustite skrb za gospodinjstvo, hišne živali, otroke in starejše



Avtor članka: Petra Šubic
Finance 133/2009
14.7.09 00:01


Da bi družine razbremenila del, ki jih lahko prepustijo drugim, je Izolčanka Tjaša Knap Maršič zasnovala celostno storitev za dom pod znamko ProDomi. Obsega skrb za gospodinjstvo, hišne ljubljenčke ter varstvo otrok in starejših.


Tjaša Knap Maršič je podjetniško idejo dobila iz lastnih potreb: "Ob dinamičnem delovniku sem iskala poti, kako bi uskladila skrb za hčeri, dom in službo." Ugotovila je, da obstaja povpraševanje po celostni storitvi za dom, ki družinam prihrani čas pri vseh opravilih, vključno z varstvom otrok in starostnikov. Lani jeseni je zato v Izoli ustanovila podjetje En Tim.

Ponudba po meri


Delovati so začeli v Ljubljani, kjer je največ družin z večjimi dohodki in kjer je vsaj eden od staršev zelo zaposlen. Nanje se usmerjajo s paleto storitev za dom in družino tako, da iz programa za gospodinjsko pomoč, varstvo otroka z mentorskim vodstvom in programa za starejše za vsako družino posebej izberejo storitve, ki jih potrebuje, in pripravijo ponudbo po meri, pravi Tjaša Knap Maršič. Dodaja, da jim na enem mestu ponujajo vse, od urejanja vrta, nege hišnih ljubljenčkov do čiščenja, kuhanja in varstva otrok, da jim ni treba iskati različnih izvajalcev.

Načrtujejo širitev v druga večja mesta


Sčasoma, ko bodo bolj prepoznavni, bodo svojo ponudbo razširili še v druga večja mesta. Da bi jih stranke lažje našle, optimirajo spletno stran s svojo ponudbo. Prvi koraki so izredno težki, tudi zaradi recesije, najtežje pa je vzpostaviti zaupanje z naročnikom, pravi Tjaša Knap Maršič. Opaža, da so potrebe po njihovih storitvah velike, a ljudje so vajeni ponudbe na črno, ne pa prek podjetja.

Odziv je za zdaj še majhen, a jim po besedah sogovornice potrjuje pravo usmeritev in dobro delo. "Velikokrat slišimo, da denar ni težava in da zahtevajo predvsem kakovostne storitve," poudarja. Opaža, da se dobro situirane mlade družine želijo razbremeniti dela, ki ga lahko preložijo na druge, sami pa tisti čas raje posvetijo otrokom in svojim konjičkom.

Osebje izbirajo s psihološkimi testi


Kakovostno storitev Tjaša Knap Maršič zagotavlja s pozornim izborom osebja, pri katerem si pomaga s testi psihologa Andreja Frančeškina. Kadre motivirajo, hkrati pa jim zbujajo občutek odgovornosti in delovne učinkovitosti. Sama in tudi naročnik lahko sproti spremljata, kako poteka delo.

Določijo na primer vsa opravila za čiščenje, zapišejo načrt dnevnega in tedenskega čiščenja, ki ga lahko nadzirajo prek dnevnika opravljenih del, ki ga vodi osebje.

Tudi za varstvo otrok sestavijo načrt, varuško seznanijo z malčkom in če se ujameta, začneta sodelovati. Poudarjajo tudi razvijanje kreativnosti otrok, program takih "delavnic" pa prilagojeno njihovi starosti ter željam otrok in staršev. Pri tem sodelujejo z upokojeno vzgojiteljico, ki je na voljo varuškam za reševanje morebitnih težav denimo pri vzpostavljanju avtoritete.

Največ povpraševanja je trenutno po gospodinjskih in skrbniških opravilih, med katere sodijo na primer manjša popravila. Počasi se uveljavljajo s svojim programom varstva otrok, ki je zaradi usposabljanja varušk, ki ga izvaja upokojena vzgojiteljica, kakovostnega dela in sprotnega nadzora dražji od ponudbe na črno. "Žalostno je, da ima čiščenje višjo ceno kot varstvo otrok," pravi sogovornica.

Jeseni program za otroke s posebnimi potrebami


Financirajo se s posojilom in iz lastnih virov. Prvo leto ni enostavno preživeti, saj je pot do točke preloma zaradi neozaveščenosti daljša, kot je Tjaša Knap Maršič pričakovala. Zaradi recesije se je pri poslovnih načrtih že uštela. Kljub temu verjame, da je njen posel lahko dobičkonosen, zagotovo takrat, ko bo širila poslovanje v druga mesta.

K letošnjim glavnim nalogam šteje preboj in promocijo blagovne znamke ProDomi, potrjevanje kakovosti storitev ter optimiranje vseh procesov dela kot pripravo na poznejše širjenje poslovnega modela zunaj Ljubljane.

Jeseni Tjaša Knap Maršič napoveduje program za družine z otroki s posebnimi potrebami. Tako bodo avgusta v stari Ljubljani pripravili večdnevni projekt za otroke, na katerem bodo pod vodstvom akademske slikarke zdravi otroci in otroci s posebnimi potrebami skupaj umetniško ustvarjali.




Komentarji uporabnikov:



Uporabniki še niso komentirali te novice!



Za komentiranje moraš biti prijavljen! Prijavi se tukaj!

« Nazaj na prvo stran novic